2015년 2월 16일 월요일

THE COMPLETE WORKS OF ROBERT BURNS 3

THE COMPLETE WORKS OF ROBERT BURNS 3


Yon wild mossy mountains sae lofty and wide
 
It is na, Jean, thy bonnie face
 
When I think on the happy days
 
Whan I sleep I dream
 
"I murder hate by field or flood"
 
O gude ale comes and gude ale goes
 
Robin shure in hairst
 
Bonnie Peg
 
Gudeen to you, Kimmer
 
Ah, Chloris, since it may na be
 
Eppie M'Nab
 
Wha is that at my bower-door
 
What can a young lassie do wi' an auld man
 
Bonnie wee thing, cannie wee thing
 
The tither morn when I forlorn
 
Ae fond kiss, and then we sever
 
Lovely Davies
 
The weary Pond o' Tow
 
Naebody
 
An O for ane and twenty, Tam
 
O Kenmure's on and awa, Willie
 
The Collier Laddie
 
Nithsdale's Welcome Hame
 
As I was a-wand'ring ae Midsummer e'enin
 
Bessy and her Spinning-wheel
 
The Posie
 
The Country Lass
 
Turn again, thou fair Eliza
 
Ye Jacobites by name
 
Ye flowery banks o'bonnie Doon
 
Ye banks and braes o' bonnie Doon
 
Willie Wastle
 
O Lady Mary Ann
 
Such a parcel of rogues in a nation
 
The Carle of Kellyburn braes
 
Jockey's ta'en the parting kiss
 
Lady Onlie
 
The Chevalier's Lament
 
Song of Death
 
Flow gently, sweet Afton
 
Bonnie Bell
 
Hey ca' thro', ca' thro'
 
The Gallant weaver
 
The deuks dang o'er my Daddie
 
She's fair and fause
 
The Deil cam' fiddling thro' the town
 
The lovely Lass of Inverness
 
O my luve's like a red, red rose
 
Louis, what reck I by thee
 
Had I the wyte she bade me
 
Coming through the rye
 
Young Jamie, pride of a' the plain
 
Out over the Forth I look to the north
 
The Lass of Ecclefechan
 
The Cooper o' Cuddie
 
For the sake of somebody
 
I coft a stane o' haslock woo
 
The lass that made the bed for me
 
Sae far awa
 
I'll ay ca' in by yon town
 
O wat ye wha's in yon town
 
O May, thy morn
 
Lovely Polly Stewart
 
Bonnie laddie, Highland laddie
 
Anna, thy charms my bosom fire
 
Cassilis' Banks
 
To thee, lov'd Nith
 
Bannocks o' Barley
 
Hee Balou! my sweet wee Donald
 
Wae is my heart, and the tear's in my e'e
 
Here's his health in water
 
My Peggy's face, my Peggy's form
 
Gloomy December
 
My lady's gown, there's gairs upon 't
 
Amang the trees, where humming bees
 
The gowden locks of Anna
 
My ain kind dearie, O
 
Will ye go to the Indies, my Mary
 
She is a winsome wee thing
 
Bonny Leslie
 
Highland Mary
 
Auld Rob Morris
 
Duncan Gray
 
O poortith cauld, and restless love
 
Galla Water
 
Lord Gregory
 
Mary Morison
 
Wandering Willie. First Version
 
Wandering Willie. Last Version
 
Oh, open the door to me, oh!
 
Jessie
 
The poor and honest sodger
 
Meg o' the Mill
 
Blithe hae I been on yon hill
 
Logan Water
 
"O were my love yon lilac fair"
 
Bonnie Jean
 
Phillis the fair
 
Had I a cave on some wild distant shore
 
By Allan stream
 
O Whistle, and I'll come to you, my lad
 
Adown winding Nith I did wander
 
Come, let me take thee to my breast
 
Daintie Davie
 
Scots wha hae wi' Wallace bled. First Version
 
Scots wha hae wi' Wallace bled. Second Version
 
Behold the hour, the boat arrives
 
Thou hast left me ever, Jamie
 
Auld lang syne
 
"Where are the joys I have met in the morning"
 
"Deluded swain, the pleasure"
 
Nancy
 
Husband, husband, cease your strife
 
Wilt thou be my dearie?
 
But lately seen in gladsome green
 
"Could aught of song declare my pains"
 
Here's to thy health, my bonnie lass
 
It was a' for our rightfu' king
 
O steer her up and haud her gaun
 
O ay my wife she dang me
 
O wert thou in the cauld blast
 
The Banks of Cree
 
On the seas and far away
 
Ca' the Yowes to the Knowes
 
Sae flaxen were her ringlets
 
O saw ye my dear, my Phely?
 
How lang and dreary is the night
 
Let not woman e'er complain
 
The Lover's Morning Salute to his Mistress
 
My Chloris, mark how green the groves
 
Youthful Chloe, charming Chloe
 
Lassie wi' the lint-white locks
 
Farewell, thou stream, that winding flows
 
O Philly, happy be the day
 
Contented wi' little and cantie wi' mair
 
Canst thou leave me thus, my Katy
 
My Nannie's awa
 
O wha is she that lo'es me
 
Caledonia
 
O lay thy loof in mine, lass
 
The Fête Champêtre
 
Here's a health to them that's awa
 
For a' that, and a' that
 
Craigieburn Wood
 
O lassie, art thou sleeping yet
 
O tell na me o' wind and rain
 
The Dumfries Volunteers
 
Address to the Wood-lark
 
On Chloris being ill
 
Their groves o' sweet myrtle let foreign lands reckon
 
'Twas na her bonnie blue een was my ruin
 
How cruel are the parents
 
Mark yonder pomp of costly fashion
 
O this is no my ain lassie
 
Now Spring has clad the grove in green
 
O bonnie was yon rosy brier
 
Forlorn my love, no comfort near
 
Last May a braw wooer cam down the lang glen
 
Chloris
 
The Highland Widow's Lament
 
To General Dumourier
 
Peg-a-Ramsey
 
There was a bonnie lass
 
O Mally's meek, Mally's sweet
 
Hey for a lass wi' a tocher
 
Jessy. "Here's a health to ane I lo'e dear"
 
Fairest Maid on Devon banks
 
* * * * *
 
 
GENERAL CORRESPONDENCE.
 
 
1781.
 
No. I. To William Burness. His health a little better, but tired of
life. The Revelations
 
1783.
 
II. To Mr. John Murdoch. His present studies and temper of mind
 
III. To Mr. James Burness. His father's illness, and sad state of the
country
 
IV. To Miss E. Love
 
V. To Miss E. Love
 
VI. To Miss E. Love
 
VII. To Miss E. On her refusal of his hand
 
VIII. To Robert Riddel, Esq. Observations on poetry and human life
 
 
1784.
 
IX. To Mr. James Burness. On the death of his father
 
X. To Mr. James Burness. Account of the Buchanites
 
XI. To Miss ----. With a book

댓글 없음: